1 h og 39 min kvar ..

.. TIILLS JUL LOV.. Så himla skønt. Vet inte om jag kommer klara av hela den långa tiden som ær kvar =P Jodå nu får jag ge mig. Førsta dagen på længe ær det VARMT på mitt jobb. Helt otroligt och kors i taket på den.

Jag har skaffat mig 2 nya trogna blogg læsare :) førhoppningsvis .. ska førsøka uppdatera lite nær jag ær i Thailand oxå.. får se hur det går. Ska iaf absolut inte ta med mig nån telefon, Bara två lata veckor før mig sj ( + familjen ) SÅ MYS

Ingen i fina lægenheten vår har orkat handla før vi vet att alla åker hem.. så mærkte vi att det inte fanns nå mat idag så min o saras mage kurrar .. uff  Men snart kan vi springa hem førbi kiwi och køpa massæck och sen SOVA så vi vaknar snart .. ååååååh jag ær en sån dork men længtar till vackra falun. Som sofia sa "mitt ælskade hosjøstrand" men nu "mitt ælskade høkviken" titta ?! det funkar ju lika bra :)

SIIIIIIMOOOOOOOOOOOOOOOOOON, eller som saras Lee sæger "how is simoooneeee?" haha Rolig gutt

Nej nu måste jag børja svara tel och ønska alla kæra viasat kunder GOD JUL :) på med glada minen frow

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har inte ens fått svar från färgadelinser.se så jag vet inte om jag får nån men jag hoppas på det.. men du beställer på nätet där..jag har ju beställt från dom där förut bara..



imorrn ska jag göra ägghalvor, cheesecake och slå in de sista paketen och städa. jag vill egentligen ha ett litet paket i strumpan till julaftonsmorgon men så blir det nog inte.. får se om jag kan övertala joakim imorrn!! :)

2008-12-22 @ 20:08:23
Postat av: Sofie

Haha du kan du.. klart man får hemlängtan på jul. Bra att du håller i uppdateringen vännen :) Ja lämna luren hemma låter bra, men du får uppdatera här eller på resdagboken!

Puss<3

2008-12-23 @ 08:29:27
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0