DET HÄR ÄR TILL DIG SHARAREH


JAG FRIDA KARLS är sådär töntigt intresserad av Kevin i idol haha. Jag lyckas alltid känns det där lilla extra för en speciellt idol, först var det Darin, tvingade med sharre på konsert, sen blev det Ola, som jag fortf vill haa haha hur geda mig, men han har tom JAG kramat. ojoj men han letar efter the one ? hellooo!! och nu är det dags för den där Kevin ..
sharre barrre ska dit ikväll oxå .. kuuuuul .. o ja ska bara sitta klistrad framför teven medans hon sitter där o dreglar.
I WISH HER ALL LUCK ;P

p.s. jag överdriver bara lite ... men egentligen inte ;P
Måste även säga att idag har jag tagit vaccinations spruta så nu är jag redo för thailand :)
OCh så har jag strosat runt i Oslo,såå fint överallt. handlat lite julklappar. eller en, resten till mig själv:S fick lov.
och så lunchade jag o sara på Ett glas, 80 procent bög ställe, myyys :D
Nu ska jag till my old hood i oslo o se på idol, han kanske ser mig genom rutan? just maybeee

Kommentarer
Postat av: S

hahahahahahah du är söt:P och rolig och jag är ful på den där bilden haha men jag SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET du är bäst<3<3

2008-12-17 @ 16:48:52
URL: http://sharareh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0