GOD JUL i pyttelite förskott


KOLLA va hett ! Så sjukt fin, i helgen ska jag ut o handla massa fint, woohoo
Just nu sitter jag med toapapper rätt upp i varsinn näsborre, verkligen genomblöta. Kände igår att jag hade ont i halsen och när jag skulle sova ... så visade sig att det var lite mer. Somnade efter kl 5 imorse, men Jag o sara tog oss till jobbet kl 4. Fick trycka på mute knappen 5 ggr per samtal ung, så imorn tror jag att det blir dags att vila hemma så jag inte åker på feber och grejer oxå. Uuuuff isf
Min längtan till jul börjar komma, det är inte själva julen, lr jag vet inte vad det är jag längtar till, tror det är prinskorvarna, här får man ju inget sånt. Mycket oxå att träffa familjen igen (jag är så fjantig, saknar dem direkt, 2 veckor sen vill jag hem o kramas me dom igen) o så är de tju juldagen på magasinet man ser framemot, cissis roliga fest den 27e o sen åker man ju till THAILAND o vrål steker den 30e. How good can it get :)
Inatt när jag inte kunde sova drack jag VARM oboy för omväxlingens skull, gud va ja har glömt bort den smaken. Tar alltid kall, kände mig som 4 år igen MUUUUMS, underskattat !
Dags att hämta nytt papper åt näsborrarna
Have a great night
:)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Skit snygg topp!

2008-12-10 @ 23:55:08
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0