Hej mina tittare (dvs Sofie) ;P

hahaa Sofie du är en äkta trogen bloggläsare.. ho hoo

Nu är det så att jag längtar hem så mycket. Hade en rätt bra dag på jobbet idag, blev lite matt i huvudet på eftermiddagen och orkade inte vara preciiiis lika trevlig som man ska vara, men sen tog ju dagen slut.
Har precis ätit fin middag som vi brudar lagade åt lägenhete, riiktigt gott verkligen ! KLyftpotatis, fläskifilé, bearnesesås, sallad och öl. MUMS !
Orkar verkligen inte anstränga mig för nått ikväll, Sarah står o packar o rensar garderoben, Sara sitter och pratar med Lee i tel, Emil ligger inne i rummet o spyr o skriker "jag vill ha kräääm", Jesper är på jobbet o håller på att gå in i väggen och jag skriver för tillfället blogg annars har jag varit DJ och spelat dem finaste låtarna i universum, verkligen gamla goda kärlekslåtar, oj vilket flow jag fick in.. Sarah tycker däremot att det inte var nån ordning på dj'n för tillfället så måste sätta igång snart igen ...
Helgen blir super seg, men tog till mig at tjobba imorn så tiden går lite fortare o så får jag in liiiite mer pengar på konton förhoppningsvis, vore surt annars

Måste även skriva att SER NI DET FÖRRA INLÄGGET? fattar inte hur jag lyckades, allt jag skrev var en ända stor länk till chris brown bilden, jag är sämst på att blogga, vet inte hur jag lyckades med det :P

Nu har vi laddat hem hela sösong vänner 4, bara 5 kvar nu, så det får väl min helg bestå av, kanske lite träning oxå? Tycker att det är dags att  ta i lite sista dagarna innan prinskorvsdagarna, kääre nåååån

Nej fan, jag kollade precis bort till Sarah, våran lägenhet ser fan inte bra ut nu, vi har våra "sysslor" i hemmet men vet inte hur det går alltså. Ligger skit överallt. Får väl göra nått åt det oxå this weekend, yeay im looking forward to it all

Anywaaays, ska fortsätta göra nått ovettigt nu, kanske börja skriva packningslista ? det är ju kul


Smell ya Later

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja men det är väl ett givet kort att jag alltid läser :)

Miss you hun <3

2008-12-22 @ 13:08:44
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0