JulMys och hemlängtan




Hur attraktiva är inte de här guttarna ?
MUMMA

Nu finns det inget hellre jag vill än att ta bussen hem till falun, inte varje dag man vill göra det inte, Men nu saknar jag julmys hemma med familjen, vill ha den där super julkänslan, vill äta massa svenskt julmat, vill lägga fram alla julklappar, Sen är det julafton.
Det finns så mkt att längta till nu, juldagen kommer sen då alla vi tjejer ska träffas och äta middag o vara finklädda sen gå ut och ha en underbart rolig kväll, sen annandags bandy som är givet varje år, dricka glögg och skrika som en tok på vårat favorit BS som vi håller tummarna för varje match, sen 27e är det dags för cissis och hennes familjs fest, kommer bli underbart att få träffa hennes familj igen
Sen har vi några mellandagar att bara njuta, träffa vänner och sen 30e blir det Thailand och baaara stekning och degning på stranden... Har bara bra saker att se framemot :)

Nu är det bara 5timmars jobb kvar, skönt att börja sent o jobba lite idag faktiskt. Hoppas folk har tv bilder o inte några problem idag, men såklart lär väl alla viasat kunder ha panik nu innan julafton.. jaja GOD JUL kunder

Min Saris har åkt hem till falun redan, Emil kmr jag inte se förrens hemma han tofflar, Jesper hinner man se idag, Sen drar jag o Sara hem. Oj .. man kommer sakna vårat lilla kollektiv de här 3 veckorna.
But we're all back here again soon

Nu ska jag fixa låtar till min ipod, har bara massa skitlåtar som killarna lyssnar på
jag vill ju ha mina westlife, ronan keating, lill wayne, chris brown .. FRIDA MUSIK ;)

BTW FOLK .. nu har vi bokat. Nu är det chris brown konsert den 23e Januari OH YES INDEED
heeeeeeeeeeet

God Jul hörrni

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha måste väl skriva här också då ;)

Jag jobbar ju på juldagen =( men vi får se till att ses innan du drar till Thai. åhh jag vill krypa ner i din väska babe! Jag hoppas duv skriver resdagboken då ;)

<3

2008-12-22 @ 13:09:55
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: sofia

Japp snart kommer du hem! Jag ska göra ägghalvor till julafton ikväll eller imorgon.. koka typ 30ägg.. det blir väl bra?? :)

2008-12-22 @ 13:15:17
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: F E B B

Fin blogg!! :)

2008-12-22 @ 13:20:51
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: S

MEN HALLÅ JAG SKULLE JU KANSKE MED PÅ CHRIS BROOWN, har du bokat utaaan mig:(:(

2008-12-22 @ 15:52:52
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: S

haha okej luuugnt;)

2008-12-22 @ 18:34:00
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: Den bæsta saran du någonsin kommer att kænna!!

Hahah snygga bilder mums mums;)

Åhh hur ska jag och kollektivet klara oss utan dig, åhhh jag kommer att ha det så så så tråkigt.

Tur att jag åker till Lee så jag kan få det lite roligt iaf=)=)



2008-12-22 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0