Merry x - mas

Oj oj ! Idag vrål snöade för att vara i Oslo, det låg tom kvar på marken när jag kom hem från jobbet :) Hatar att gå i det, men det blir ju mkt finare med lite snö.
Har nyss sovit middag, så är väääldigt sådär grusig o matt i ögonen, ska snart upp när sarah o emil kommer, äta lite mat .. mysa lite .. sen dra iväg till mina grabbar på AkerBrygge o se på idol .. lr mest Kevin. Tror ni på love at first sight? oh my ;)
Dagen var lite knäpp på jobbet, allt gick super bra o fort tills en kollega föll ihop i epelepsi anfall, jag klarade inte av att se sånt märkte jag :( Jätte äckligt och så verkligen .. allt gick bra .. men hur fan ska man veta det när man ser henne helt blå på golvet ?!!! usch hoppas jag klarar mig ifrån att se sånt hädanefter ...

Jag vill ha jule pynt söndag nu på söndag, Hoppas min kära lägenhetsfamilj även är på, guuud va mysigt att sitta hemma o limma o klistra dricka glögg o äta pepparkakor medans carolasjunger jullåtar i bakgrunden, aah some stämning det kan bli :)
Och imorn är det först jobb sen julbord med jobbet. det blir kul .. våra människor är väldigt bra o tkr väldigt mkt om att festa så det blir kul. Helg har jag ikke än ... men det är inte långt kvar :) Trevliga dagar till er nuu ...


såå härligt

Kommentarer
Postat av: julenissa

Åh myyys! Jag vill ha jul nuuu. Sjukt att det bara ar två veckor kvar!! Tråkigt att ni jobbar sent hela uken bara, det suger... Men du ar duktig på att blogga iaf, me like! :) Jag forsov mig i morse igen, tror att mitt alarm har borjat strejka. Och du har inte ens borjat an din lilla råtta :) Ses ikvall skruttis, lycka till på jobbet!

2008-12-09 @ 11:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0