Ni kan frysa, imorn svettas jag, oh yes



haha God fortsättning och snart gott nytt år !
Julafton blev mysig hemma i hökviken med familjen och släkten, o all efterlängtade julmat MUMS.
Juldagen blev magasinet, Att man aldrig lär sig att inte ha förhoppningar. Det var iaf katastrof, sämsta organisationen, iofs så var det ingen organisation över huvud taget. Vissa fick inte ens komma in, hälften gick runt med dunjackorna på dig för det var fullt i garderoben? Men ok, sälj skit många biljetter o sen förstör kvällen för alla. Har inte en aaaaning hur de tänkte, men tur att de fått klagomål för jag hade förväntat mig en roligare kväll. Innan var iaf riktigt trevligt hos erika med alla min tjejer och middag, det slår väl allt :)
Sen kom annandagen, såklart så blev det att se på bandy, var dyng bakis men va gör man inte för "laget". Har saknat bandyn otroligt mkt och det blev kanon många mål så det var fun. OCh så gjorde jag en tredagars, det blev väl fest på den kvällen oxå, hem till Micke O Lysse, tänkte ta det lugnt, men slutade med att alla blev kanoooon fulla och dansade på etage, Och etage ?! Som man inte längre hamnar, jo där hamnade vi och de var nog bara vi där, men en otroooligt rolig kväll. O tack sofia och jocke för att jag nästan bor hos er. NI är toppen ;)
Idag har vi varit o lämnat av söta Simon hos farmor o farfar. Farmor är så rolig o ger honom mat o skit hela tiden så när vi kommer hem igen lär väl han väga nått ton. Konstigt att vara utan sötnosen så länge menmen ..
Jag ska till thai .. klagar INTE :) Jocke hade sett att de ska va dåligt väder, tipical ! Med mammas tur
Så nu har jag nog snart packat klart, ska nog gå igenom det imorn igen. Varför packar tjejer så mkt? Onödigt mkt, vi har ju varit jorden runt borde ha lärt oss.. men sen hittade jag så fina sommarkläder så ja tröck med allt, mindre shopping?! hmm. Naglarna o tånaglarna är färdigmålade oxå, haha åh va tjejig jag känner mig, bortsett från min vänstra fot som är helt blå och har ett klack märke, så kul att bli stämplad på krogen :)

Nejp nu ska ja ta en fluuuukt o titta på hockey
Gott nytt år

Kommentarer
Postat av: Sofie

SÖÖTNOS!!

Haha sådant typiskt Frodo kort. Du är underbar min vän. Kul att du kommer förbi här idag :) du får ha det underbart i Thai med mycket uppdatering ;)

Love!

2008-12-30 @ 12:45:48
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: S

KOM HEEEEEEEEEEEEEEEM, jag saknar dig

2009-01-10 @ 19:15:56
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: Loredana

SÖTNOS:)

2009-01-17 @ 13:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0