Snorunge

Det ær vad jag ær,  trodde man skulle bli frisk snart, men nu har jag smittat sara. Men jag ser mig som frisk.. bara lite snorig :) Finns dem som har det værre =P

Snart ska jag verkligen hem. Huuur skønt som helst, længtar efter prinskorv och riktig julmat, mumma ! Vill æven se snø, før førsta gången i mitt liv næstan som jag længtar efter det.. men hær ær det bara regn o mørkt.

Idag fyller vår roomie Emil år, ikvæll blir det ut o æta finmiddag o fira honom. Det blir kooozliit :)

Snart ligger vi familjen som strandade sælar i Thai :)) WÆÆÆÆY VA DET SKA BLI SKØNT, lite color on my genomskinliga body, kan ikkke bli bedre

ps .. i work with headset and i like it ;) some are satisfied with the small things in life
ps IGEN min barndomskompis alyssa från Florida kommer hit o hælsar pÅ MIIIIIIIG i mars HELT OTROLIGT KUL





god jul gott folk

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha älskar att läsa din blogg gumms. så typiskt dig allting <3

Saknar dig!

2008-12-17 @ 07:48:25
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0