Thank god its SUNDAY

Att man kan älska söndagar så mycket, de flesta har  ångest, antingen för att man mår skit dagen efter en jävligt rolig kväll eller att man vet att det är Måndag och jobbdag dagen efter ... kanske båda två ..
.. men JAG.. jag älskar söndagar. Det är en dag jag inte behöver få dåligt samvete av att bara ligga som en flodhäst på soffan, trycka i sig sörlandschips (norges bästa chips) hälla i mig läsk och tänka "det gör inget att jag inte tränar idag. man ska ändå inte träna dagen efter" ;P Vi kör på den så mår vi så mkt bättre.
Idag har iaf varit en toppen söndag, vaknar upp med mina 2 underbara tjejer.. ligger o drar sig i sängen tills man får myror i benen. Känner ingen som helst stress alls. Går upp, sätta sig på nästa ställe. Soffan.. har tjejsnack nån timme till frukost o lyssnar på jullåtar. För lata för att göra nått, startar en kärleksfilm.. när den är slut är man så inne i själva kärleks stämningen att man drar på en till, tar en paus går o handlar onyttiga stuff sen börjar en till film.
Elin kom förbi och tog en chill dag med oss innan hon åker hem sen vidare till australien så det var mys med lite company :)

Igår var jag och Sara på julbord med jobbet, gruvade mig inför maten, men tror inte riktigt det var super norskt julbord, vi åt tapas, kycklingbröst och stora räkor osv .. riktigt gott faktiskt. Var iofs redan full när vi kom dit, så det blev tidig fylle mat och då är det riiiktigt gott. Såklart höll jag även på att tända eld på stället, la servetten på ett ljus så det började brinna o en teamleader vid bordet fick ta den o stampa på. Så jävla osmart Fro !!! Men sen så gjorde hon oxå bort sig och hällde öl hennes granne haha. Rolig kväll. Dj'n var runt 60 ..spelade as gamla låtar men fortf kul. men mina requests gjorde nog allas kväll tror jag ;P Ruskigt bra jobbarkompisar har vi iaf.

Nu ser jag mkt framemot Thailand, jag ska verkligen sola och bli lite brun under den här tråkiga mörka tiden. Hur underbart är inte det. wow var underbart med värme, ananas på stranden, sololja, bikini, FLIPPFLOPP, billig mat, spendera jätte mkt tid med min familj :) underbart tkr jag !


LOVE,
if you have it, you don't need anything else
and if you dont have it,
it dosen't matter much what else you have
Some things happen for a reason


Kommentarer
Postat av: Sofie

sötnos!!

Åhh vad jagsaknar dig just nu.. jag vill verkligen ses snart!Nu när du kommer hem över jul så kommer jag att tvinga dig att ses...

Sorry att jag inte ringt igen :P

Men det kommer.

PUSS <3

2008-12-09 @ 14:15:05
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0