What makes me smile ?

Jooo nu ska jag förklara för er .. mina två favoriter har konsert nästa år och jag ska på båda !
CHRIS BROWN och BEYONCÉ KNOWLES.. love them both, heta as hell och jag ska se dem shaeka !!



Frida Natalie Karls, som jag sj tycker har varit den mest otekniskaste tjejen i världen .. hon har ett jobb då hon tom måste kalla sig själv för teknisk.
- Har jag kommit till den tekniska avdelningen?
- Jajemen då kan du prata med mig
Den dagen trodde man inte skulle komma, lär ut o förklarar för kunderna hur man tex sätter upp en parabol eller justerar på antennet. Ikke så lätt, ikke så lätt.. men det trodde jag. Idag fick vi gå upp på taket på jobbet o ställa in parabolen till rätt satelit o blåsvädret och kylan. Stackars kunder, nu har jag medkänsla när de ringer o säger ..
- vaddå justera antenn jävlen?! jag har ju stått där ute i 4 timmar nu för i helvete
I UNDERSTAND

Grejen är den att just nu borde jag gå o träna, varför gör jag inte det? Tacosen var för god att den smälter i magen.. men ändå, borde gå snart ....... !
Längtar så sjukt mkt till att åka hem nu, ska jobba på lördag oxå så att tiden försvinner o snart hemfärd.
Jag vet vad jag ska göra.. jag ska sätta mig o skriva packningslista o lyssna på chris brown och kevin, det är ju nästna hurtigt som träning. oh jaa
TREVLIG KVÄLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0