Depression

Nu har jag haft 2 dagars ångest, depression, skit sega dagar ! Men bestämde mig för att må så mycket bättre idag, visst lyckades jag lite grann iaf. Botet är att se fram emot nånting ... och det är t ex
Julafton
Cissis roliga fest
Juldagen fest + bandy
Thailand med familjen + Jockmock
Alyssa kommer i Mars o hälsar på
Sommar
(titta på kontot o tänka, fan va mkt pengar jag har)
Höst .. 21 år ..
dags för ny resa till Usa (veegas baby), hawaii, Australien och Bahli
 Där har vi allt.. make it happen
:)

Helgen var man hemma i falun, shaekade på harrys, otroligt jävla rolig :) Mkt lyckad helg.
Var dock inte laddad att åka tillbaka till Oslo så tidigt, hann inte ta det lugnt.
90års fest på lördag, Har världens sötaste gammel mormor o morfar, sen fyllde fia år som vi firade på söndagen :)

Nu har jag ätit så mkt frukt så att min tunga svider, jag är så dålig, blir skit sugen på nått.. då ska jag lasta upp ALLT inte tänka på att äta lite sen.. sen vill jag aldrig spara så jag trycker i mig allt på en gng !!
Nu ska jag sleepa ögonen svider ! ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toook saknar dig! Synd att vi inte han ses när du var hemma.. får ta och ringa dig snart tror jaag.

PUSS

2008-11-20 @ 01:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0