Its expensive to be insane


Okey, dagen på jobbet gick bra. Det gick fort.
Varför tänker man direkt när man får lön .. " nu får jag lyxa till det lite " INTE BRA att tänka så, Speciellt inte när man få lön varanann vecka på bemaningsföretag.
Men jag o Sara har en deal, snålhets månad + dec .. får se hur det går. Vi båda vet att vi inte är de bästaste på att spara pengar och inte slösa på saker som vi kanske inte MÅÅÅSTE ha. Men det är ju kul ?

Efter jobbet skulle jag tralla hem, men jag erbjöd mig att följa med en jobbarkompis på gina först för hon skulle köpa ett linne. HON SKULLE KÖPA .. medans hon strosa runt o letade ett bas linne som hon veeerkligen behövde för hennes var helt urtvättat.. då slank jag iväg och OJ, froow hittar såklart en såndär "fynd hörna", ser jag fynd kan jag inte låta bli, då känner man ju sig samtidigt duktig, då snålar man ju men ändå har kul ? Ikke sant ;P
Så två nya tröjor inskaffade jag mig iaf. En orange halvkort stickad tröja och en grön (min älsklings älsklings gröna favorit färg, såndär riktig kaki och oliv grön) en sån tröja som går lite omlott.
Så ja, idag som alla andra dagar kände jag väl för att "lyxa lite"... det slutade inte där .. sandra berättade om hur god hennes ben and jerry glass var som hon alltid äter till The Hills. WHERE DO I STOP ?! gick väl förfan o köpte mig en sån sen hem o glodde på The Hills.
NOG med lyx nu.

"that was the most, most perfect first kiss"
- p.s i love you
(mysigaste filmen)


Nu ska jag smyga till frysen och gräver ur glassen som finns kvar och lyssna på boyzone
ATT POJKBAND SKA VARA SÅ BRA ?!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötaste Bullen!! Kommer du hem i helgen?? saknar dig nå grymt. ring när du är i Falun!!!

PUSS

2008-11-12 @ 13:33:25
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0