Pigg som en lærka :)


Att man ær så pigg på morgonen.. jag måste nog vara den piggaste av de alla ! NOOOT
Varfør ska man børja tidigt ? Fortfarande natt nær man går upp, øgonen svider i timmar framøver.
OCh det hjælper INTE med att sova tidigt, ær lika død ændå !

Idag åker min kæra Spilly till London o ska tillbringa helgen med sin loverboy
Vi slutar lite væl tidigt idag, redan kl 13, onødig tid JA men skønt ændå ., JA.
Då blir det att læmna lite cv'n hær o var, behøver extra cash o extra jobb, funderar på subway haha, Jag skulle gøra succee dær ;) muums !
Sen blir det dags før ett gympass, riktigt impad på mig sjælv, har trænat varje dag denna vecka och det SKA jag fortsætta med.. tyværr så kan jag inte riktigt røra på mig ordenligt, har liiiiite ont. Sprang som en galning igår innan jobbet, kænslan ær ju underbar nær svettet bara rinnger :P

Imorse tænkte jag att det var svinkallt ute, så jag puckla på mig min stora julnisse møssa och halsduk.. så kom jag ut och det var en bastu .. inte ett duuugg kallt

Om en månad ær det jul, och då ska man hem, sen Thai .. att man måste vænta .. ooohh

NU ær det dags før work !
CiaoCiaoo

Kommentarer
Postat av: Linda

Found ya :p

2008-11-27 @ 14:34:59
URL: http://lindacr.blogg.se/
Postat av: Sofie

Baby försökte ringa dig idag. men inge svar hos dig inte. tror tillochmed att telefonen var avstäng. saknar dig hjärtat!

PUSS <3

2008-12-01 @ 00:33:31
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0