Workaholic ?

I wish i was, men neeeeej, ær inte inne i den perioden riktigt æn :P
Nu sitter jag o glor på jobbet, vaknade imorse STEN DØD, førstod inte, børjade halv 11. Var helt kallsvettig, vet inte va jag hade før fel, det førstør dagen, før då blir man matt dagen ut. Uff

Ikvæll blir det bara mys med nya avsnitt från The Hills och æven Vænner.
Våran kæra familj i lægenheten blir lite matt på oss, vi har kollat på vænner konstant sen vi flyttade in. Børjat från sæsong 1 .. så nu ær det snart dags før sæsong 3 :P

Mina øgon svider verkligen nu, ær impad att jag klarade av dagen, slutar om 20 min, har sålt mycket idag, det ær nice :)

Btw så har jag en ny kærlek i livet ... Kevin Borg. Nya idol 2008 ... min hunk .. kan han sluta tjata om hans flickvæn?1 Från arvidsjao liksom... herregud ;P

Den 30/12 - 14/01 åker jag mammsen pappsen, Fialotta och Jockmock o steker i thailand. En resa till mamma osm fyller 50 år. Ska bli kanon, nått att se framemot verkligen :) Vill bli brun igen, men ær INTE redo før bikini sæsong ...
.. men har skrivit in mig på ett gym igår. 50 m från våran lægenhet, perfekt verkligen, jag o emil vrål trænade igår, jævla noobs vi var, men allt står liksom i datorn vilka maskiner vi ska ta efter o hur mkt vikt vi ska vælja o allt. TOPPEN :) Då kan man ju inte gøra fel :) LOOK OUT, BEYONCE THIGHS IN A COUPLE OF MONTHS mums

NEJ nu ska jag hem och træna sen mysa i soffan !
Snart juuuuuuuuuuuuuul och træffa familjen igen <3

Kommentarer
Postat av: erkiiis

Harligt att du håller i bloggandet frowie, jag blir alldeles lycklig! :) VI MÅ BOKA CHRISSY JU!! Åh heeeelt sjuuukt att han kommer hit, trodde seriost inte att det skulle intraffa. Och tank att han kommer bara for dig & mig, ar det inte underbart? ;D



Nej nu ska jag jobba roooov igen, sjukt mkt... Hoppas sega muppchefen fattar att han ska anstalla dig snart, jag vill jag vill vill vill!

Lycka till at work babe, ses tonight!

2008-11-26 @ 11:58:35
Postat av: sofia

Jag vill också ha beyonce lår och britney mage.. nu jävlar blire Allevo och stenhård träning! Vet du vad jag kom på? Jag har ju fanimej ingen bikini.. bara den jag hade förra sommaren och den tycker jag inte är fin längre. Lite svårt för mig att hitta en bikini i thailand där alla har nå jäkla flirtkulor till tuttar, mina är ju humongous! hahaha...

2008-11-26 @ 14:04:00
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Sofie

Heeej fläskis. skoj att du uppdaterar nu. åhh vad skönt med Thailand :) Jag vill också!!!

Jul och då ska vi ses..

Puss<3

2008-11-26 @ 15:28:20
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0