1 thing

Sooooooolen skiner och Frow är på bra humör :) Var med tjejerna hos cissi igår, jag o Lorre sov kvar o myste. Imorse åkte jag o pappsen till Ludvika o hämtade Emanuel .. han var lite sjukling idag. Men inte tyckte jag att det var synd det inte.. neeeheee för nu har jag fått träffat han igen tralalaaaaaa GRÄDDE på MOSET (säger manså ? fan va äckligt me grädde på mos?) ;) Tog iaf en liten snabbtur förbi farmor o farfar, de blev lite chockade.. fick i oss lite kaffe, åkte hem, bytte däck på bilen (lr jag gjorde inget jag stod i solen) sen kaffe igen hos mannes mormor. Jeedrar va kaffe man häller i sig. Ikväll blir det nummer 2 flera gånger tror jag
Nu väntar jag på Linis o Lorre som ska hämta mig sen blir det att starta lite hemma hos Cissi och senare utgång på harrys nu när alla bruds är hemma :) Blir trevligt.


Ooooooh jag är på bra humör. Lyssnar på massa gamla låtar och det är snart riktig sommar :)

Spelet Våghals ikväll ? Kan bli kul .. Tror att balcan kan slänga ur sig lite roliga saker då hahaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

IN YOUR FACE!!!!!!!!!!

2009-04-19 @ 12:10:40
Postat av: SOFIA

DET VAR JAG SOM SKREV DET HAHA

2009-04-19 @ 12:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0