Check out "toffeln" ;)



Nu har det varit påsk och till och med jag o shorty fick påsk ägg i år :) Men vi behövde inte leta efter dom på gården.
Utgång i fredags, först blev jag o Emanuel bortbjudna till Madde o Jonas på grillning, blev inge grillning men det blev fest :) Utgång på etage efter det, hade riktigt trevligt så tack för den kvällen :) 
Sen påskmiddag i mannes mammas nya lägenhet, så fick hon en carpe diem skylt, den passar nog perfetico där. På kvällen blev det FIFA kväll (det är ruskigt jävla svårt och jag blir svinförbannad men jag försöker and i will beat those guys one daY) Sen i söndags blev det påskmiddag hos oss istället, farmor o farfar kom även då. Riktigt gott :) 
Nu börjar det sprattla i benen, jag vill börja jobba o inte leva som en fattig kyrkråtta, så har väl en del att ta tag i.
Muums idag gjorde jag o manne världens godaste Enchiladas, men var spy färdig efter en. Men det ska göras fler gånger :)

Nu ska jag till Lordi och dricka te och imorn kommer min vackra Cissi hem :) Underbart

So Long

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Gjorde ni enchiladas med kycklingfilé? Det brukar jag göra med en god sallad till.. men frida, är itne det för starkt för dig? Dom jag gör brukar bli skit starka.. å det är sån där mix.

Ikväll skaldjurssoppa med macka! Mumma!

2009-04-14 @ 17:35:23
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Sofie

sötnöt kul att du skriver igen. klart som korvspa att du går till etage enda kvällen jag INTE är där. När ska vi ses? är ledig hela veckan så nu finns det inga undanflykter!!

Puss

2009-04-14 @ 17:44:58
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Ronja

Vill du jobba? Jadå, jag saknade dig i söndags när jag var där och tränade... Har fått ett nytt träningsupplägg nu och har NÅN form av träning varje dag...

2009-04-14 @ 23:17:05
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: MISSEXTRA

Söt blogg! Vad händer i helgen då??:)

2009-05-09 @ 23:44:45
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0