Girls night out


Harrys blev det igår, skit kass musik. Gud va det kan förstöra en hel kväll. Men trevligt att träffa tjejerna, nästa gång får det bli mer shake till vettig muusikaa. På förfesten blev alla hungriga o vi bestämde oss för att laga lite tidig fyllekäk, lite alkohol måste vi haft i kroppen för maten smakade skit, lr så är vi bara kassa i köket .. kan vara det å ;) halvt överkokta makaroner och halvrå köttfärsås med för mkt lök och ett hav med svartpeppar :P

Idag vaknade jag dyng förkyld bredvid min man, sen åkte han tillbaka till Ludvika. Lordi kom hit o vi hade planerat att sitta i varma solen hela dagen, inte fan var den varm, gav upp efter ett tag o testade hos henne i "bosnienburru" ..där stekte det på. Lagade lite mat, Kollade "how to lose a guy in 10 days" frida powernapade, sen tog vi en cykeltur till Shorty och bjöd in oss på kvällsfika :)

Har känt mig som en knarkare hela dagen, snoret försvinner inte o orkar inte snyta mig heela tiden. Så när jag snörvlar in så känns det som om hjärnan inte hänger med o jag ser stjärnor. INATT VILL JAG KUNNA SOVA så sluta !

Lär väl "vika in kepsen" snart .. intervju på Addici imorn. Wish me good luck :) Sen blir det att hälsa på gammelmormor Ingrid i säter.

Perfekt till kvällen .. nu blev man hungrig igen. Blir matt på min dryga ämnesomsättning GOOD NIGHT

You make it real


Kommentarer
Postat av: S

du är så fin och ja saknar dig så mkt. Hoppas ni haft en mysig helg med alla tjejer:) PUSS sis

2009-04-20 @ 06:33:30
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fläskis träna på Nautilus, det gör jag :) då får jag någon att träna med och då ses vi ju också. Haha vi måste ses snart. idag ska jag med göras till bjurs och hälsa på Lappen :) Det ska bli riktigt skoj :) Puss

2009-04-20 @ 10:39:01
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kolla mitt inlägg nu.. lite kul tycker jag!! :)

2009-04-22 @ 16:50:15
Postat av: sofia

2009-04-22 @ 16:50:37
URL: http://det va jag som skrev sist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0