Glad Påsk

Vaknade av att mamma sprang ner och väckte mig "FRIIDA de behöver en hårmodell nu på frisör tekniska för 150kr" Så pigg och alert som jag är på morgnarna ... klart man ställer upp. Skyndade mig ner så fort som möjligt, gjorde ljusa slingor och fick rent hår. Mitt tålamod funkar inte så bra alla gånger, tar sån tid med de där förbannade foliet i håret. Skulle aldrig kunna bli frisör. Höll på att somna flera ggr så det röck till i benen. Men nu är det iaf klart, ser inte sån stor skillnad iofs, gör jag aldrig när ja gör slingor, HUR FAN BLIR MAN BLOND?!
Anyways .. åkte runt lite med mamma sen, hon hade ett ärende som blev till 17 st .. och med en trött dotter i bilen så blev det inte lätt att undvika lite drama.
Jag känner nu att en powernap behövs, sen kaffedags


Och vet ni vad ?  ...... Jag har en snygg pojkvän. Den du Manne ; )   CIAOOO

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötnos!!!

Jag saknar dig toook mycket, när ska vi ses?

2009-04-11 @ 05:08:06
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Frakke

hahaahaha manfred da man from da hood! KINGEN...!!!! är du så snygg alltså manne...?!

2009-04-11 @ 21:14:21
Postat av: Ronja

Kan inte du meddela mig nästa gång de behöver en hårmodell? Vill ju också göra nå´t skoj!

2009-04-14 @ 23:13:07
URL: http://www.metrobloggen.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0