Hemmastadd

(vet inte om det stavas så) men iaf. NU har jag varit hemma i en vecka. Mest tagit det lugnt, packat upp mina saker, ätit massa mat och åkt runt. Inte varit så bra på att uppdatera bloggen, men det är inte så många som läser ändåså =P Men ni som läser, hej på er ;)
Dags att sluta lata o ta tag i lite saker, ok jag vill jobba varje dag o tjäna massa pengar så det är inte det att jg är lat, det är väl mest att det inte är det lättaste att få jobb every day. Är iaf på Atlantum gym nu (i bgle, ett gym som jag var med och öppnade för 2 år sen) så nu ska jag få börja jobba här igen, börjar väl lite smått först med söndagar och lite till. Får väl vara glad åt det jag får i början kanske ? Känns iaf kul att vara tillbaka, bgles största gym nu :) De har lyckats riktigt bra så mkt mer tempo nu, Kul Kul !!
Är vrål hungrig o läser massa tidningar om kost o träning ... ooh dåligt samvete att ja slarvat me lunch idag. Tog en protein bar nu istället o hoppas magen blir lite snäll iaf.
Nästa jobb blir väl hemtjänsten, ska ringa imorn o se om jag kan hoppa in tidigare till mina gamla vänner :) Hoppas det så jag inte får myror i benen snart.
Nu är det dags att börja träffa alla vännerna igen för fullt som man har missat en del under oslo tiden.
Hur som helst så känns det bra att vara hemma igen :)
Helgen har varit bra ... i fredags vare bandy avslutnings fest på scandic, mkt trevligt. Och igår blev jag o manne bortbjuden hos shorty o jocke på middag. GUD va du är bra i köket syster ! helt sjukt. Efter det blev det bio, to fast and to furious. (I tidningarna står det att den tydligen ska vara kass?) Jag tyckte iaf att den var bra, vafan Vinnnii the man är ju med :) Kan det bli annat då ? Plus att jag blev helt till mig av alla snygga bilar. FATTA om man hade nån sån?! Cruuuuuuiiiisiiiing

New week tomorrow and i'm loving every single day :)

Kommentarer
Postat av: sofia

i love my vinny! han är min!! vilka muskler! haha



mm maten va faktiskt god igår, det tyckte jag med.. var ute hos mamma å pappa en sväng nu på eftermiddagen..läste tidningar i solen och grillade..mums!

2009-04-05 @ 17:13:22
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej hej!

Välkommen till Atlantum! Nu har du en bloggläsare till! =)

2009-04-05 @ 18:43:48
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Sofie

Fläskis!!

Vad roligt att du skriver igen. ses i veckan?

Puss

2009-04-06 @ 23:30:19
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Maddis :)

Du kanske ska säga att det var JAG som tipsade om filmen :D:D:D Den kan ju inte vara annat än bra då ;) Eftersom jag är rätt så bra! Hihi.

2009-04-08 @ 14:15:41
URL: http://nogg.se/ceewee
Postat av: erkiiis

FROOOOWIIE! Jag saknar dig saaa!! Hur ar allt hemma?? Kom hit!! Snart ar jag hemma och SOM vi ska mysa da min alskade fisunge! :) Hoppas allt ar helt underbart med dig, lycka till med jobb & karlek, hors snaaart igen :) <3

2009-04-08 @ 16:10:01
Postat av: Della

Hey! :) Kolla in den nya tävlingen på min blogg!

Kram

2009-04-08 @ 16:17:06
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0