Mums och Lalla

Smurfarna - Contronit citronita  ;) höjdar bil musik
Beyoncé - Listen
Samantha Mumba - Gotta tell you (going 13-teen again)


Idag har jag en del att göra men när jag väl har satt mig ner kan jag knappt resa mig upp, var o gymmade i grycksbos gym i förrgår.. såklart är idag värst. Körde mycket ben, och ja .. jag är otränad sen har man en tok tränad bandy nörd som pojkvän som pushar på än ;P Men det är bra coachen min, KEEP IT UP ! ! Going Beyoncé summer - 09 ;D

Har en checklista att klara idag, Ska ringa lite samtal, be pappa skriva ut cv'n, förbi ett jobb o söka, skicka personbevis och fullmakt till Oslo, fylla i norsk deklaration, städa rummet............ Lär sätta igång, vill träna oxå.. måste jävlas lite med benen mina

Porto - Manchester United ikväll !! Tuff match. Blir det att kika på Harrys tro ? En öl till fotbollen kan man väl få ner :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

sötis. blir det harrys ikväll alltså? då kanske vi ses där ;)

2009-04-15 @ 15:41:31
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0