MyggJävlar

Nu har små jävlarna kommit och jag har såklart DIREKT fått myggbätt.

I onsdags skulle Mano åka tillbaka o jobba i Ludvika, jag fick impuls känsla o ville åka till farmor o farfar. Ringde de o berättade att ja kommer o spenderar natten hos dem :) Det fick jag, så vi hade mysigt hemma o ja o farmor gick runt o strosa på stan på torsdagen. Fikade o hade mysigt :) Hittade en helt underbar affär i ludvika. trodde inte det var möjligt, men snyggare sommarkläder får man leta efter. dit ska jag när jag får lön !! Det lä'r ju iofs ta sin tid ..

Passar på att skriva blogg nu när killarna spelar fifa. Är hemma hos karln i grycksbo. Ikväll har vi grillat vrål god kycklingfilé med strips o sen almony tårta till efterrätt :) Snart ska vi basta och ta en "braköl".

Imorn ska Frida Karls jobba !! wonderfuckingful. Fick heltid på geisaaan (fiket) i sommar. Men imorn blir det att jobba uppe på lugnet mässan bara för att börja lite smått med tjejen jag ska jobba med sen. Fiket öppnar nog till nästa helg:) Så en hel sommar med glass och kaffe .. hello fat frow. Men KOM O KÖP :)
Senare på kvällen ska vi grilla igen, men det bli hos cissi :) Linnea och Janni kommer från sthlm. Ska bli riktigt kul att träffa dom igen. Linnea vare 1 år sen sist o Janni hmm .. fleeera ! Mkt att ta igen :) Sen blir det säkert utgång.

Neee nu är nog bastun varm. Jag som inte är så bra på att basta kommer väl svimma efter några minuter :/ Men det håller jag tyst om ;P

/ Trevlig Heeeeelg

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Froooo!

GRATTIS TILL JOBBET! Underbart att du fick det. när ska vi ses? ringer imorrn :) Puss hun

2009-04-26 @ 23:22:32
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu ser jag ju, GRATTIS TILL JOBBET! Nice :D

2009-04-27 @ 12:14:14
URL: http://labou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0