See the day

hahaa inatt hände det en grej i hökviken. Jag o Manne skulle sova, så hörde vi att nått ramlade uppe o det lät som pengar. Men mamma o pappa sov och såklart kom jag på att jag glömt låst dörren. Låg rädd som satan ett tag o lyssnade efter nått mer .. då gnistrade det till i en dörr, det lät som den öppnades .. ooooooooooh panik i kroppen. Manne blev faktiskt oxå orolig =P Han tar en såndär järn tång som jag har till min brasa i rummet, och vi går upp tillsammans o kollar va det är, något freaky legs .... så såg vi att min väska hade ramlat ner i garderoben o pengarna ramlat ut o garderobsdörren hade öppnats. HUR SOM HELST så var det läskigt., och det roligaste var ju att manne gick runt med den där tången o skulle slå ner nån HAHAHAAAAAA

Enough about that ... idag skulle det vara min första dag på Geisliska, men fick sms imorse att vi inte öppnar för det var dåligt väder. Hoppas vi öppnar imorn istället så att jag får jobba :)

Ikväll blir det en viktig match. Manchester United - Arsenal !!!!! Kom igen Man uuuuuuu

I helgen flyttar Shorty o Jockmock till ett nytt ställe, får hjälpa till lite där efter hjälpen jag fick av Fia i norge :)


SO LONG


Kommentarer
Postat av: Loredana

Hahahahaha Gu vad jag sitter och skrattar åt manne nu!

2009-04-29 @ 18:39:59
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig onsdag.

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-29 @ 18:46:48
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha sötnosar!! Ja när du är i farten kan allt hända älskling!

2009-04-30 @ 04:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0