With a blink of an eye

Nyss hade jag panik över att jag inte hade ett enda jobb.. Nu helt plötsligt har jag 5 stycken att välja på. Vart fasiken kom det ifrån ? Hur som helst, jag är ju glad .. men måste fundera ut det rätta valet och tänka frammåt ! Har iaf 2 dagar med introduktion på hemtjänsten nästa vecka. Alltid en start.
Idag gick jag, Lorre och Erika ner på stan o tog en fika och catcha up lite, sen ser vi CISSI ute på gatan. (hon har varit borta i costa rica 7veckor) riiiktigt kul att se henne igen och att ha henne hemma :)) broor min
Nu medans min man är borta i Ludvika och jobbar fick jag låna hans pärla och köra runt i :) Jag börjar bli bra på att köra den Manne, jag lovar ;P Tog en trip till Loredana igen på kvällen o tittade på "småstadsliv", egentligen tkr jag inte att den är så rolig .. det är nog mest bara för att man får höra citaterna dag ut och dag in:P Så lär ju hänga med

Imorn kväll drar vi ihop tjejgänget och har "slumber party" massa skit mat, filmer, tjejsnack och sover över. Riktigt längesen och riktigt välbehövt nu när alla är hemma från deras resor :)
En till sak, funderar på vart jag ska skriva in mig för att träna. Mamma o shorty tränar på Nautilus. Men nu ska alla tjejer börja på Må Bättre. Hade ju varit riktigt kul, men HUR FAN kan det vara så snuskigt JÄVLA dyrt ? Det är som en sekt oxå, man kommer ju inte därifrån när man väl har skrivit in sig........ får se hur jag gör !!

Nu slocknar ögonen mina, vaknade 7:30 imorse och har inte ens sovit middag under dagen. HIGH FIVE FROW impressive. Så .. Good Day


Kommentarer
Postat av: S

åååååh ja vill också vara med er på pyamaspartyyy.buhuhu:( mys åt mig också ..kan ni inte ha en bild på mig med och låtsas att ja också sitter där å drygar mig?! hahah. Jag SAKNAR DIG sis,. PUSS

2009-04-17 @ 07:16:10
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart ska du välja Nautilus...jag är ju där;) Kramen

2009-04-19 @ 00:32:07
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0