Almost weekend

Torsdag idag ! Min söka jobb dag är över, sprang runt i flera timmar igår .. Fia var med mig o var min "sekreterare" skötte alla papper medans jag sprang in på jobbet o sökte ;P Var in på nästan 20 jobb igår.. fick en intervju på Vera Moda i Bgle iaf :) Undeerbaart om det går bra. Vore så fruktansvärt jävla roligt !!!
Nu ska jag äta frukost sen cykla iväg till Geislerska och äta lite blåbärsglass som Carro har beställt bara för min skull:) Så snällt.
Det märks verkligen att hösten börjar komma, på kvällarna är det kyligt och på morgnarna är det riktigt kyligt. Men som ni kanske vet .. så tycker jag nästan hösten är det bästa :) Give me some colors

Adiooos ´ ! Nu lär det sättas fart på icke morgonmänniskan Frida

Kommentarer
Postat av: Sofie

Söthög! Kan jag komma hem till dig nån dag? <3

2009-08-13 @ 09:03:03
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0