Bloggar

Det är lite roligt hur alla bloggar. Vissa lägger upp dagens outfit, vissa bara babblar, vissa lägger ut frågor för att fiska kommentarer, vissa skriver ner mat tips..
Jag säger bara... Kul att ni kan laga mat !!  jag  ska oxå göra så att jag berättar om mitt lilla mat tips som jag gjorde ikväll till mig och pappa. Kan man kalla det "kylskåps städning o lathet" ? Iallafall så blev det: hackad potatis (ok kanske inte hackad men tärningar) i en form som man kan ha i ugnen (?), sen hackade jag korvbitar o hällde på, lite hackad paprika och champinjoner, sen svarta oliver, matlagningsgrädde, dragon krydda + lite svartpeppar, och till sist lite riven ost uppe på.. och SVIIISCHH in i ugnen i 20 min.
haha lät det gott ? Det dög kan jag säga. Jag försöker faktiskt lära mig... steg för steg ;P

Nu har min Emanuel varit borta hela igår och hela idag. Det är helt jävla värdelöst. Jag blir som en grumpy jädra kärring när han inte är med mig, eller när jag vet att han inte kommer vara det på 70tusen timmar !!!! Dumma konferens. Hatar att sova själv. Förut var det underbart. Nu har jag det här som en vana ju. KOM HEM ! Äh nu ska jag skärpa till mig, det är fjantigt att vara såhär fjantigt kär som jag är. Men jag tycker om det för det mesta. (när han är hemma) =P

Det var ju duschen jag skulle hinna med ikväll. Varför rinner tiden iväg ? jag har bara jobbat, handlat ett plagg på vera moda som jag ska ha på torsdag första jobbdagen, skjutsat mamma, lagat mat, lekt med elsa i 10min nu är klockan 21 och jag är trött och jag vill itne sova med blött hår och jag måååste verkligen tvätta håret idag annars skrämmer jag iväg de på jobbet. Ett Smörpaket vill man ju motstå. Blev inte ens träning idag. Kommer börja rulla från gården snart om jag fortsätter såhär.. borde nog hänga på dig shorty på Gymmix. Köra lite roliga pass så svetten forsar. Rejält !

Och vad är det viktigaste jag har missat idag ? eller missat och missat .. råkat fördriva tiden med annat. FLYTT PACKA ! Jag har iaf tääänkt på det.. men det har inte blivit av. uuff fattar ju inte att vi flyttar nästa onsdag. Jag tror ju att det är lugnt.

Imorn blir det nog glasögon på jobbet, mina ögon klarar inte det här.
Godnatt på er !

och sist men inte minst ... GRATTIS ÄLSKADE SHARAREH <3 Live your B-day the best you can in the states




Kommentarer
Postat av: Sofie

Söthög! Kom och hälsa på mig nu!!! <3

2009-08-27 @ 12:31:25
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh, vad roligt. Vilka åker du dit med?



Kram

2009-08-27 @ 13:54:30
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: sharareh

TACK ÄLSKLING, va söt du är:)) jag saknar dig så himla mycket.tänker på dig varje dag ska du veta. PUSS

2009-09-01 @ 08:50:04
URL: http://sharareh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0