...



Har haft en mindre bra dag.. bra dagar ! Små saker som gör migg lätt irriterad. Är inte van vid sånt.
Men nu ska jag se saker lite ljusare.
Tex att jag har världens bästa kille som gör alla mina dagar värda oerhööört mkt :)
Ta vara på kärleken. Det finns inget bättre eller viktigare

Hade ett svårt beslut idag, eller iofs var det inte svårt. men jag fick jobb på Vera Moda på kupolen. Dem ville jätte gärna ha mig. Och jag vill jääätte gärna jobba där. Men det var bara extra, och nu jobbar jag på Releasy i bgle. Så det krockade inte så bra :/ Ska ringa imorn o tacka nej, måste ha en fast inkomst o inte bara hoppa in när som helst, kan tyvärr inte göra det hur mkt jag än vill jobba i en klädbutik, får hoppas chansen kommer senare.

Nu ska jag städa lite och rensa inför flytten innan Emanuel kmr hem från sandviken.

Ha en trevlig kväll, snart helg :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja chansen kanske kommer igen, nu saknar jag dig så jag ska knåpa ihop ett sms som jag gjorde jämt förut, kommer du ihåg? ;) puss <3

2009-08-20 @ 23:19:00
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0