Goooood Moorning !

Jag är så trött !!!! Alla har åkte till jobbet och jag ligger kvar på soffan o segar, kollar lite bussar till imorn men snart ska jag även börja starta dagen.
Snart dags för Geislerska. Carro är sjuk så blir även stängning för min del. I helgen blev det mkt jobb. Men varierande.. jobbade på lugnet i 12 timmar i lördags o rätt länge i söndags. Var även förbi bryggan o hjälpte till. Bra med lite caash :)
Igår var jag på intervju på VeraModa i borlänge. Det kändes som att det gick bra, men de skulle intervjua några stycken på eftermiddagen så man vet aldrig, fast de skulle antsälla 2 extra arbetare.
Imorn är första dagen på Addici. Ska på upplärning inom kundtjänsten, får se hur det går :) Dem har gott kaffe ;)
Till helgen är första bandy matchen .. träningsmatch mot SAIK. Härlig start :) iiihh cant wait for säsongen att sätta igång,

Nu ska jag göra nr 2 sen piggna till.
ps tack shorty för igår att du var med and so on :)

Good Day

Kommentarer
Postat av: Loredana

Du är sjuk frow. HAHAAHAHAH Skrattar ihjäl mig och spiller ut mitt te över datorn.

Bajsunge:)

2009-08-18 @ 09:48:21
URL: http://loredanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0