iiiiiiiiiiihhh

JAG HAR FÅTT JOBB !!
Hon ringer idag från Addici och säger att jag får börja nästa onsdag om jag vill !! yeeaaaay älskar det jobbet. Det är i bgle på Kupolen huset. 75-100 procent. Halebop kundtjänst. Svara på mail hela dagarna. LOVE IT !
Sen har jag ju en intervju på måndag för Vera Moda .. om man får det kanske man kan jobba extrA?! don't know. Får se hur allt blir ! Jag är iaf sviiiin glad o en sten lätttade från hjärtat.
Jag har en lägenhet jag kan betala. Jag har ett smile på fejjan. Im fucking inlove.
LIFE ROCKS !!! Snart har jag tom råd att shoppa snygga höstkläder hihi

Nej nu måste jag springa av mig. Kickboxning ikväll med shorty oxå :) Har inte tränat på 1½ vecka nu så uuuusch kom igen Frida Karls !

Hejdååååååååååååååå grilla hamburgeesaaa ska vi göra nu

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS ÄLSKLING!! <3

2009-08-14 @ 12:18:36
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: spilly

Hörru nu när jag flyttar hem igen kan du lova att ta lite tid då för din kära kamrat då kanske??? Jag slår dig om du fortsätter att vara dunder toffeln som det går rykten om att du är hahah;);)

2009-08-15 @ 19:24:35
Postat av: spilly

Ps saknar dig massor

2009-08-15 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0