Ny Vecka



Då var det måndag. Dags för nya dagar proppat med planeringar. hmm iaf lite.
Fortsätter med upplärning på Releasy idag. Vääldigt mkt kan jag säga. Det kmr iaf inte bli tråkigt, nått nytt varje dag + Vera Moda blir det ju oxå. Spännande med variation. Provjobba på torsdag.. måste köpa nått att ha på mig ;) måste ju vara fin första dagen bland upppiffade tjejer.
Idag skulle jag vara duktig o packa till flytten o hinna med ett gympass, men jag blev så slut när Emanuel åkte iväg o ville bara ligga o glo på tv. Kändes som ett tag sen när man bara pepprar serier.
Imorn lovar jag Frida Karls att vara bättre, Ska sätta fart direkt efter jobbet.

Helgen har varit helt okey. Bandy igår i Sandviken. Förlust med 9-0 men de gjorde en mkt bra andra halvlek :) och jag tyckte min karl spelade så bra. My star ;)  Innan bandyn äre väl klart vi tog en trip förbi ikea och inrednings butiken. (jag, fia, anna-lena, anki och mammsen) Såklart handlade man oxå. Inte så roliga saker, mest praktiska grejer till lägenheten men pengarna bara rullar ändå. Welcome to the real world  ?
Hur som helst ser jag framemot nästa onsdag såå mkt, då blir det flyttbärning :)
I helgen blir det kräftfest, det ser jag även framemot. Jag älskar kräftor ! Så är det bara.

Dags för lipstick jungle nu. Underbar serie !
Godnatt sen

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen, det är toppen. Kom hem idag från Riga, verkligen en toppen stad. I morgon väntas halkbanan i Söderhamn, spännande. På lördag är vi i Falun på kräftskiva, så vi ses där : ). Åh, vad roligt. Mycket myskvällar i höst och vinter får det bli : ). Många kramar Therese.

2009-08-24 @ 21:34:01
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Therese

Ska du till Västerås på fredag?



Kramar Therese

2009-08-25 @ 20:29:09
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0