Semester

Nu har jag kommit hem från min otroligt långa semester. 3 hela dagar;D I torsdags ville jag o emanuel bara vara för oss själva, så vi tog in på bergmästaren hotell och åt middag, badade jacuzzi, myste o frukost sen :D Mkt trevligt. Tack Carro för kompis priset :))
I fredags började vår roadtrip neråt mot göteborg. Vi tog med lillbrorsan Tobias med. Hade planerat in ullared på lördag. Sov på ett luffigt vandrarhem utanför ullared fredag natt... helt dött område. Lördag var vi inne på ullared och fynda, Inte aaaallls lång kö. Ingen kö alls. Jag som var livrädd för att grabbarna skulle vägra. Det var tomt på folk :) underbart. Så vi handla på. Lite saker till lägenheten och sen vinterkläder. perfect :D Senare på dagen åkte vi vidare till Liseberg. Iofs vare bara jag som vågade åka karuseller, min pojkvän är lite mesig av sig, så han blev väskhållare den mesta delen ;P Träffade även på Emanuels gamla skolkompis, vi sov hos honom på kvällen o hade kräftskiva nere vid havet:D Det roliga är att han bor i en husvagn på hans tränares gård. Haha .. fina ställen vi bodde på i helgen ? =) Det gör då inget för jag har haft det toppen tillsammans med sunken brorsorna. Åkte hemmåt imorse..
Nu är det dags att börja jobba igen, försöka fixa lite saker till hösten med jobb, om några veckor flyttar vi in i lägenheten. Ooohh så kul !!!

RIKTIGT seg nu efter våran bilfärd... dags för söndagsmys innan en ny vecka.

Ciiao

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att ni haft det bra. glöm inte mig nu i veckan! Puss

2009-08-10 @ 04:44:43
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Loredana

Haha vad gulligt piiipiluren!

2009-08-10 @ 17:37:46
URL: http://loredanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0