Vågig dag

Började dåligt. Fick sällskap av A-L på borlänge bussen (dock plus i kanten på morgon) men kom på att jag glömde min anteckningsbok med alla lösenord. INTE bra nu när man ska knappa själv. Sen för en gång skull var jag i tid till bussen.. men då var den så jävla seg så ja kom preciiiiis till jobbet.
Ja, det var väl inte så mkt bra saker som hände på dan ..

Men sen slutade jag kl 2 och dags för nya VeraModa jobbet. Eller jag skulle provjobba, men chefen tyckte jag passade perfekt där så jag får återkomma :) fick några tider redan nu. Jätte skönt och jätte kul att jobba där :)) Kmr trivas som fisken i vattnet.

Nu istället är jag heeelt slut och ska sova lite snabbt på soffan om det går. Imorn är ingen rolig dag.. begravning för lilla Erland. Usch det kommer bli så tungt, även fast han har det bättre nu, vi har det inte bättre utan honom :(

SoLong People

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag glädjs för din skull att du fått jobb, vad roligt för dig.



Dock tråkigt att höra att en anhörig har gått bort. Hoppas det blir en vacker begravning, det är säkert som du säger han har säker det bra nu.



Jag och Anne tänkte åka till Västerås idag. Skulle kolla hur många ni var, om vi skulle åka tillsammans, men ni har väl ingen minibuss så vi åker i egen bil ; ). Vi ses där!



Många kramar.

2009-08-28 @ 08:37:11
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad bra att chefen tyckte du passa perfekt :) kul med lika olika jobb. hoppas begravningen är fin.

Puss

2009-08-28 @ 11:34:41
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: sharareh

DU är grym och ja hoppas du blir rik nu och kan hälsa på mig nångång haha;)



Jobbigt med begravning:/ Hoppas du mår bra hjärtat!!

2009-09-01 @ 08:51:09
URL: http://sharareh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0