why beautiful when theres gorgeous ?!



Gjorde bort mig lite nyss tyckte jag. Eller kom på själv att det lät lite dumt. Mamma ligger bredvid o kollar på tv. Det var nå dejting program.. och alla killar var hemska. Jag skulle inte klara av dem ! Gud va många mysko folk det finns om man tänker efter. Tur att man har hittat en som passar perfekt ;P Så sa jag till mamma.. " fyfan måste han prata sådär, varför är dem sådär "  många av dom var visst lagda åt det andra hållry:S Lät så dumt. Menade inte så. 
YeaahYYeah idag har jag inte jobbat. Bara tagit en snabb vända dit imorse, beställde lite varor, kände att det inte var någon idé att öppna. Tur det för det började stört regna o fortsatt i timmar.
Hängde istället hos Jockmock o kollade på 2 chickflicks :D men man blir riktigt seg när det är grått o det regnar o man bara latar. Så visst hittade jag en mysig bild ? VERY
För att få upp sega frida lite ska jag dra upp o träna nu. Märktes att jag har haft uppehåll i 2 veckor.. har träningsvärk från igår. Men det är skönt :) Senare ikväll ska jag spendera lite tid med min Loredana. Försöker så mkt som möjligt nu innan hon flyttar :( usch Så kaffe på waynes o mkt prat ikväll blir perfekt ! 

Snaaaaart har vi lägenheten. Då ska jag ha mysiga filtar, sitta i Emanuels underbara soffa, dricka te ur ruuuskigt stora ikea koppar, ha ljus tända överallt, sen ska jag lägga mig i vårat badkar med ännu mer smockat med ljus och ha in bärbara datorn och myyyyyysaaaa till film haha what a dream world im gonna live in :)
nejp, lite kyckling sallad innan gymmet skulle sitta fint ! Ciaoooiiis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0