Be careful what you wish for cuz you just might get it

Just what we got ! SNÖ ! Snö som bara den =P Visst är det fint, men bra drygt när det blåser i ansiktet och det blir kallt och förjävligt. Då tycker jag inte om det. Igår på väg till spinningen blev jag sur, traskade igenom snön. Fick flashbacks från när Friskvårds klassen var och fjällvandra och åkte längdskidor med 20kg packning på ryggen. MJÖLKSYRA. Den värsta resan jag har gjort, MEN oförglömlig :)

Imorse skjutsade jag iväg karln för sin otroligt långa trip till no where... Happaranda. Tur väder de fick. Hoppas busschauffören vet hur man kör. För mig tog det 35min att ta sig till borlänge. Kom lite försent. Alla körde 70km/h på motorvägen. Bra dag att välja bil.. iofs är buss dubbelt så illa att åka en sånhär morgon. Trafik och berg med snö.

Nu har jag druckit 2 koppar kaffe och ska snart ta min 3e. Mina ögon börjar bli piggare, det är ljusare ute. Nu jäklar är det Tisdag och jag får INTE bara lika måndagstrött =P Fick en fin kommentar av Emanuel imorse "men herregud, jag har aldrig sett dig sådär trött någonsin, KOLLA PÅ MIG" hahahaa

Senare ikväll ska jag träffa mina Saror. Dricka lite te och catch up :) Sarah åker till USA i ett år som au pair i Jan. Så nu är det dags att ses. Mina resbrudar <3

Jag har även hittat dem sexigaste, snyggaste leggingsen jag har sett på länge. GrrRR. Lite turkvarning men klockrena. Punkstyle ! Dem måste köpas och hitta på nån halvchill party top till, snyggt hår och makeup sen är kvällen räddad. Kanske på fredags julfesten med BS ? Får se :)

Nu måste jag börja jobba lite igen ! Ha en bra dag ... don't snow away ! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0