Dan före dan före dopparedan !!

Låter så svenskt att säga så haha. Visste knappt vilken dag dopparedan var. Man lär dig nått nytt varje dag ;P

Nu sitter jag på jobbet och svänger. Idag slutar jag 4 istället för kl 5. Det känns bra, dock är det SVIN kallt ute. Även vägrade jag att lyssna på Emanuel imorse när jag tog på mig min tunna jacka.
Emanuel - Frida ska du verkligen ha den där tunna jackan du kommer att frysa ihjäl.
Jag - ja jag orkar inte ha den stora jackan varje dag den är ju ful.
emanuel - Men det skullde vara mycket kallare idag än igår.. men men gå i den där du.

Sen efter 2 sekunders promenad till bussen trodde jag inte att det var sant. Det kändes som det var 30minus grader ute och det gjorde verkigen ONT i kroppen, låren, ansiktet. HEMSKT var det! Där fick jag! Punished

Har bra dagar framför mig nu. Idag ska jag hem, slå in julklappar laga lite mat kanske träna innan, men tror jag skiter i det idag. Jag ska gå upp några kilon under jul veckan tkr jag =P Sen ikväll ska emanuel köpa en julklapp till oss, suround ljud. Killar killar .. så vi får väl se hur diskreta dom blir i lägenheten då. Hoppas dem är fina o inte skrotar ner för mkt =P Efter det vill jag baka pepparkakor och dricka mjölk ! Mums

Imorn är det jobb på vero som ska bli kul. Önska alla sista desperata handlare en god jul sen hem till min kära och se på LOVE ACTUALLY. Utan tvekan den mysigaste jul filmen varje år :)

Sen är det dags att vakna upp till en julafton, första julafton jag ska spendera och vakna med min kärlek. Väldigt spännande kul och nytt. Jag gillar att vara sambo :) Plus att han har blivit så söt nu när det är sådär innan jul ;P

Mina två brudar Sharre och Lorre är hemma nu. Underbart. Så de ska jag hinna träffa under några lov dagar !

Jag vill göra något gått julgodis eller julmat till vi ska till mormor på torsdag. Undrar va det blir.. alla snackar ju om rocky grejen? Ska man testa det kanske? Det lär väl tom jag klara av kan jag tro.

I love loving my life ! Ha en bra dag och GOD JUL mina kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0