Future

Det kan se ut som att både jag och Emanuel står utan jobb efter bandysäsongen... va gör man då ?
Resa till Thailand med öppen biljett hem och lever där tills man tröttnar ? I'm game !

Ikväll är det bandy. Håll tummarna för att vi tar poäng, nån match lär det börja och idag vore mer än bra !!

Snart är det helg igen.. veckorna går rätt fort ändå. Skönt. Fredagsmys med god middag och idol, Lördag jobb på Vero och ut på middag med brudarna för att vi vann "månadens bästa butik i oktober". we ROCK ! :) Söndag hemmamatch mot Happaranda

Nu ska jag kolla resor och bilder på sol och turkost vatten !!

p.s. Spinning passet jag var på i måndags gick BRA ! blev helt förvånad. Så nu ska jag börja med spinning varje gng jag kan. Super bra träning, jag som vill ha beyonce stjärt o lår ;) soon baby sooooooooooon  


Kommentarer
Postat av: sofia

Vadå utan jobb? Du står väl inte utan jobb????

2009-12-09 @ 13:01:11
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha...du som redan är en hottie:) Kör stenhårt på spinningen och steppen så har du snart en beyonce rumpa;)

2009-12-28 @ 00:03:33
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0