Jul jul strålande jul

Fy farao va fint det var att vakna imorse ! VITT och snö ute. Blå himmel och jag trallaa och va så glad. Sen var vägen inte den bästa, snor halt.. då finns det inga stövlar i hela världen som passar att gå i tycker det. Som bambi på hal is. Skulle lämna av Manne på lugnet sen köra vidare, åkte i 30 vid lugnet och hela bakdelen av bilen gled när jag skulle svänga i rondellen. Ringde Manne direkt och var livrädd !! Men klarade mig till bgle :)

Var in på rusta idag och köpte mig en gran. Jag o mamma åkte runt som tokar igår kväll o letade en vit gran. Idag fick jag höra att det var slut i hela Sverige. Sjukt. Så jag skiter i en vit gran och köpte en lite mindre grön. 180cm. Så söt och plastig. Ska dekorera den med vita kulor och silver glitter och änglar :) Paketet ska såklart matcha under granen. Weii det blir kul. Var även in på Dollar och handla på mig. Visade Emanuel alla saker på kvällen och började sätta upp julstjärnor och doningar o föntstret :) I like jul !

Ikväll ska jag jobba till 9. Känns ganska skönt. Men nu har vi mycket på jobbet. Blev bortskämda ett tag där då det var så lugnt.
Känner att jag behöver min lediga helg snart. Kroppen blir lite varm ibland och huvudet känns inte helt som det ska. Behöver någon dags vila snart, och det kommer jag få :)

Nu måste jag jobba igen, ikväll väntar ett berg med disk. Fy satan i gatan sen ska ja klä julgranen vår :) iih

Trevlig dag på er !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hallå, du vill väl ha kronorna i svart som jag köpte åt dig??? Visst var dom gudomligt fina? I LIKE. Jag har ingen gran i år, det skiter man väl i.



Och herregud frida, du har blivit precis som MIG! Du ska matcha paketen till granen osv... det är nåt feeeeel på oss. Men det MÅSTE matcha. Annars = TACKY Helloo

2009-12-02 @ 16:10:48
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0