Jul och bandy !

Nu har det varit jul. Den var över lika fort som den kom. Visst var det mysigt, men det gick alldeles för fort tycker jag. Firade hemma hos mormor i år. Hade inte önskat mig nått speciellt.. men jag fick underbara julklappar. Verkligen behövliga. tex MINA NYA STÖVLAR ! så heta. Och pengar till nya träningsskor och träningskläder, sen vråål mkt present kort. Kommer shoppa på gina nu på rean. massa money money money ;)

Igår var det julfirning hos farmor och farfar som varje år, farmors berömda kalkon. Så fruktansvärt gott, man äter så det gör ont i magen !

Idag var det dags för annandag bandy. Konstigt att det inte var mot SAIK som alla andra år. Men nu blev det något nytt, en trip i bussen till Uppsala för att se Sirius - Bs ! Tyvärr förlust med 7-4 MEN otroligt bra andra halvlek och sirius hade inte mkt då. Tycker om laget, synd att det verkligen inte går som det ska denna säsong :(

Nu ska vi skynda oss iväg till Anne och Mackan för en social kväll med lite öl och glögg :) Sen får vi se vad det blir. Ska jobba imorn oxå på Vero. Mellandags rea, måste vara på topp !! Blir inte så mkt to drink today.

Hit ya'll back soon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0