Julen är snart hos oss

Nu har snö ovädret börjat lugna ner sig och istället är fint och lyser upp tillvaron. Riktigt härligt.
Tycker dock synd om våra grabbar som nyss har kommit fram i Happaranda och kylan. I Luleå var det -20, undrar hur kallt det är uppe i Happis? Blev lite orolig när det är farligt att träna i den kylan. Men då sa emanuel att petter hade spelat bandy i ryssland när det var - 35 så jag hoppas dem överlever :) Kämpa på !!!

Om 5 min slutar jag, då ska jag och släkting Christina åka till mormor och träffa resten av gänget för vårat årliga julbak. Gud va kul :) Jag ska äta upp mig några kilon ikväll, längtar till jul när all julmat kommer. Då ska jag äta upp mig ännu fler kilon. Har blivit en mager flicka och det är det värsta jag vet. Man ska ha lite junk in the trunk ;)
Kom på igår på jobbet en riiiktigt bra jul klapp till honom. Synd bara att jag redan köpt maaaassa grejer. Ska fundera lite om det blir denna också eller om det får vänta till något annat speciellt tillfälle. När man är kär tror man att man har alla pengar i världen. Skulle kunna spendera allt på bara min andra halva. Aren't I adorable?;P

Nu måste jag börja avsluta det här så det blir av med baket nån gång :)
Håll tummarna för BS ikväll mina vänner and a nice little saturday :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0