Kärring

Jag har betett mig lite som en kärring den senaste tiden. Jag har jobbat allt för mycket än vad min kropp egentligen orkar med. (mitt eget fel) Iofs var det kul när lönen kom, men det är inte kul när fröken Karls som ska vara den glada och spralliga tjejen har omvandlats till hon som gnäller om små saker och hackar !
BITTER KÄRRING.
Det som är det drygaste är att han som är den viktigaste i mitt liv har råkat ut för det :(
Förlåt älskling. Men nu ska det bli ändring ! Snart är det jul, idag är det vitt ute och massa lysen. Då känns det lite bättre. Det är inte en lätt period, mellan höst och vinter, kolsvart ute, mycket jobb, hinner inte med andra viktiga saker som man borde prioritera innan mycket annat, mycket bandy borta.

Vi får se framemot ljusare tider, som sagt. December :)
Egentligen är jag världens lyckligaste tjej. Jag har 2 jobb som jag verkligen trivs hur bra som helst med, jag har för en gång skull lite pengar=P, jag har en familj, jag och min kille är kära i varandra och bor med varandra. Det är saker man alltid velat haft och jag tkr att jag har det :) SÅ varför gnälla Frida?

Nu gav jag mig en klapp på kinden, en lätt liten smäll för att skärpa mig.
Imorn är det nästan helg, då ska jag o karln ut och äta och fira hans födelesdag lite sent med middag på Broken Dreams. Lördag hälsa på bebis och sen kanske jag och shorty ska tatuera oss? Det blev på dirren :P
Sen mys i bgle med brudarna och på söndag Julmarknad ! I love it.

Dags att avsluta jobbet lite nu, sen sova i bussen hem till stan.. då är det fika dags med fantastiska brudar Anne Elin och Tessan <3

Peace Out ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0