MONDAY MORNING

... and im fucking tired !!
Helgen är över, igen. Det går så fort. I fredags fick jag sluta tidigare, mycket skönt. Gick runt och fixade julklappar och handlade lite mat. Sen städade jag hela lägenheten och slog in alla paket. Avslutade med att göra vääärldens godaste kycklingsallad med vitlökbröd till. JAG BLEV SÅ STOLT ! den var så fin :) Hann precis klart tills Emanuel kom hem från träningen. Vi njöt av maten och sen Idolfinal mys i soffan. Måste bara fråga... VAFAN gjorde eriks tjej? Kunde hon gå ner från scen någon gång och inte stjäla hans GLOW? oooh kokade!

I lördags var det jobbdags på Vero sen direkt till Erica på lite för drink och mys, sedan hade vi jobb tjejer bokad bord kl 8 på S1 i bgle. jag åt hjortstek.. ruuskigt gott blödande kött :)
Drack i oss lite och mycket senare tog vi en danstur på S2 innan Emanuel hämtade mig och Ida.

Igår vaknade jag till världens finaste väder, Trött i ögonen men laddad inför bandy matchen mot Happis. Tyvärr slutade matchen i ett resultat som inte var helt väntat. Förstår inte när vi ska börja få turen med oss i matcherna? En ända match kan väl gå som en dans på rosr? Inte rättvist att vi ska behöva kämpa så hårt för målen när resten av lagen får de gratis :/ Det börjar kännas tungt.. men som sagt, inte försent ännu. Vi behöver bara lite TUR och ett försvar.. sen så ;P

Sitter istället på jobbet nu, ögonen är fortfarande halvt öppna, går inte längre. Ikväll blir det spinning sen krama sönder karln innan han åkter till Happis i 3 dar. Toffel?! I know.. men klart jag är det när man har en het man hemma i lägenheten :)
Nu är rasten slut, back to work ! Hoppas veckan går fort, sen JUL och lediga dagar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0