New new new !!

Jag har köpt ny telefon :) eller beställt från Halebop. Igår kväll gjorde jag beställningen och den är redan påväg. Yeay ! Kanske kan hämta den imorn. Super duper. en sony ericsson W995. Silver ! då ska det tas kort och jag kan äntligen börja lägga upp lite på bloggen :) NAJJS, slipper den vara så tråkig.

Om en halvtimme slutar jag... jag är skiit shoppingsugen. eller nånting nytt vill jag ha med alla mina presentkort. tralalalalaal. Emanuel är lite halvsjuk idag så blir ingen träning. Istället ska vi städa lägenheten och sen ett besök till grycksbo :) I love grycksbo. För nått år sen trodde jag aldrig att jag skulle säga det haha.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

I love grycksbo? Geek :)

2009-12-29 @ 09:52:18
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0