Ny fin vecka !

Då var det måndag igen. Trodde inte så många skulle jobba idag men det är fullt som vanligt. Igår hetsade jag omkring på Vero moda med tusentals människor kändes det som. Hej och hå va folk blir som gamar när det är rea runt omkring.
I lördags var det ett år sen jag träffade Emanuel för första gången. Förra året var vi ute och dansa och va onyktra så vi tänkte att vi måste göra detsamma detta år och fira alla dagar tillsammans. Vi åkte hem till Marcus och Anne på lite trevlig förfest. Spelade guitarr hero, drinking games och lite pingis. Jag var iofs kund på pingis :) Det var kul. Drack även riktigt god glögg som jag fick i julklapp av mig själv. (100kr present som jag själv fick lottat) mums
Senare åkte vi med matti ner på stan och gick in på Bishops. Det var en riktigt trevlig kväll :)

Denna vecka kommer även bli supermys tror jag. Idag och imorn slutar jag tidigt. Idag ska jag träffa Min sharre efter jobbet. ooohh så längesen <3
På onsdag är jag ledig. Då ska jag o anne ha en heldag. Shopping först (can't complain about that) vid 4 tiden ska OLA SVENSSON sjunga på lugnet. YUm !! Då ska jag visa min Natalie tatuering så kanske låten bli tillägnad till mig hahaaa Freak frow ! Efter Ola shaekar lite rumpa så blir det bandy kl 18 mot villa. Och kl 20 är det innebandy. Så det blir en underbart trevlig dag tror jag nog :)

Nu är det dags för mig att börja jobba igen efter min rast, Ikväll måste det städas hemma. Ser ut som ett bombnedslag just nu. Ha en trevlig måndag people :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0