Snigel seg Måndag

Jag är så trött som man kan bli på en Måndag. Märks att jag varit ledig någon dag nu, har hamnat i vilo känslan o nu ska man upp tidigt igen. Det är faktiskt tungt.

Helgen har varit väldigt bra och lugn. Just how i like it. Fredagarna kommer jag aldrig ihåg på en måndag... men tror jag o Emanuel var hemma bara?! I lördags var vi iaf ner på stan lite, hälsade på svärmor och drack kaffe fikade på waynes lite oxå, bara tog det lugnt. Malin och kenneth har ju fått bebis så vi var även förbi där och jag blev kär på nytt i en liten prinsessa:) Så underbart fin lilla Novalie var :)
Senare var det dags för Emanuel att dra sig på fest och jag och Fia skulle göra tatuering. Hade planerat kvällen med Elin så hon följde med och såg oss pina. Eller mig pina :P Fia tog det lätt som en plätt.
Sen var jag o elin hemma hos henne och åt pinnglass och drack julmust tills jag skulle hämta Emanuel.

Igår var det julmarknad uppe på gruvan. Första gången jag var där, kanske inte riktigt min och emanuels grej.. iofs var det kallt o tråkigt väder så det drog ner på stämningen. Köpte ingenting, sa hej till mamma o pappa o träffa lite bandy folk där uppe, sen drog vi oss vidare till Grycksbo för att se Jonas och maddes nya bebis pudel. Så hiimla söt. Liten och kolsvart och ettrig. Vi blev så hungriga så vi beställde pizza åkte till farbror Ola, där var det huset fullt med julbak. Hade det mysigt med familjen nr 2. Älskar grycksbo :) Där träffades jag och emanuel i början och halvbodde, känns så underbart varje gng att komma tillbaka dit <3

Ikväll ska jag iväg på spinning pass kl 19. Är lite nervös för det är hårdträning för att vara frida. Jag har varit på ett spinning pass i mitt liv och det var ruskigt tungt, men ska försöka mitt bästa. Kommer inte kunna gå hem sen, lär nog sitta o vänta på att åka med Mani hem =P Wish me good luck att jag inte storknar eller ramlar av cykeln.

Nu måste jag jobba lite, hoppas frukten kommer till jobbet snart. Behöver lite socker innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: sofia

alltså vem hälsade du på uppe på gruvan om jag får fråga???



jag trodde inte pappa var upp. men men haha...



du ringde precis, jag ringer upp NU

2009-12-07 @ 17:19:46
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0