Snor den här jag med då :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Sladda 180gr med Mannes bil :O hemskt läskigt

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade några nyårslöften, isf glömmer jag ändå bort dem

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - ja. Malin och Kenneth fick en underbart fin dotter.

4. Dog någon som stod dig nära? - Ja, min idol Erland Karls.

5. Vilka länder besökte du? - Thailand över nyår förra året och Norge

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Ett fast jobb? och fler vinster för BS 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - tänkte skriva den dagen jag o karln bestämde oss för att det var vi, men vi vet inte datumet =P

8. Vad var din största framgång 2009? - Jag fick ett jobb som har varit mitt drömjobb.. Vero Moda :)

9. Största misstaget? - Jag tror inte att jag ångrar nått ?!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej, frisk som en lärka, kanske nån lätt förkylning men inga skador

11. Bästa köpet? - Lägenheten som vi hyr och mina otroligt snygga nit leggings från Vero ;P

12. Vad spenderade du mest pengar på?- Kläder, kläder och åter igen kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Att jag hittade "the one" helt oförväntat.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?i know you want me .. ROMBA SII, pitbull =P Från min, emanuels och Tobbes lilla resa neråt i Sverige. Den spelades JÄMT and still going.  

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Jag är gladare nu. Mindre drama. Vaknar varje dag i min och Emanuels lägenhet och vet att jag har det toppen.

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Tränat och haft råd med en kort utlandsresa i somras.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Mindre jobb på slutet kanske? Blev rätt grinig, och kanske skulle jag inte behövt shoppa onödiga saker.

18. Hur tillbringar du julen? - Först frukost i g bo med Emanuels familj, sen med min familj och några släktingar hso mormor kanske?! senare på kvällen g bo igen. Kul med något nytt och en till familj att fira med:)

19. Blev du kär i år? - Ja ... vi träffades den 27/12-08 första gången .... men blev nog kär i 09 ;)

20. Favoritprogram på TV? - Jag har inte följt nått, bara The Hills och The city på datorn. Sen tycker jag att Vänner alltid kommer vara det bästa programmet.

21. Bästa boken du läste i år? Vad hemskt.. jag har inte läst nån bok :S  

22. Största musikaliska upptäckten? - Lady Gaga. Konstig person men bra låtar :)  

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Önskade mig inget speciellt men blev glad för allt jag fick.

25. Något du önskade dig men inte fick? - Vinna pengar ?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - oj.. hmm.. hade jag hem brudarna på lite kalas kanske? nämen gud jag kommer inte ens ihåg. Vaknade iaf till underbara presenter från Mani.  

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Mer pengar i somras på mitt sommarjobb så jag fick min utlandsresa med Emanuel.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Det har blivit lite mer åt det "rockiga" håller. Lite mer svar och tom nitar och skinn. Tycker det är rätt hett ;P Annars blandar jag så mycket det går. Vill inte ha nån speciellt stil.

29. Vad fick dig att må bra? - Min kärlek och dem som står nära.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Chris Brown när vi var på konsert kanske och han uppträdde till " take you down " ?! haha sen har det väl varit Emanuel sen dess ;P Han är ju trots allt lite kändis... BS hej hej hej hej

31. Vem saknade du? - Sharareh som bott i Usa och som kom hem igår, Loredana som har flyttat ifrån mig till Sthlm, Erland som gick bort i somras, Cissi och Erika som jag träffar sällan..

32. De bästa nya människorna du träffade? - Bandyfruarna såklart ! Även Carro som jag spenderade min sommar med i "glass kiosken", En underbart fin person.

Kommentarer
Postat av: Anna

Frida!

Jag vet att jag bad dig köpa de där snygga tightsen till mig som du hade på dig i fredags, men jag hittade dem i Falun i en affär, så jag har redan köpt dem, de var såå snygga på dig, nu hoppas jag bara att de ska vara det på mig med...

Kramar Anna M

2009-12-22 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0