1 år sen idag ......





....mmm, ett helt år sen idag började vi våran underbara och oförglömliga resa. Här är bara några bilder av alla tusen vi har. Skulle aldrig falla mig in att ens ta bort ett enda kort, dem är för minnesvärda !
Vi startade våran för ett år sen, Helena åker på hennes resa idag, hon har allt underbart tid framför sig.
Det var utan tvekan det bästa jag nånsin har gjort. Hade inte EN dålig dag.
Alla människor man träffade, verkligen vänner för livet, har aldrig druckit så mycket vin, har aldrig skrattade så mkt, har aldrig haft sånna karatefyllor, har aldrig varit så lortig, har aldrig varit så fri, har aldrig haft så kul

Så idag blir en tung dag .. kommer att sitta på jobbet ända till 9 ikväll och bara längta tillbaka.
Får hålla tummarna för att våran "team goonies" reunion händer i höst, blodad tand frow, i wanna go back !!!!

Aussie - backpackerlivet till 100%, fick vänner för livet
Nya Zeeland - lortigaste månaden i mitt liv, 3 tjejer bodde i en minivan i 3 v, inte dåligt
Tonga - finaste stränderna, vattnet, levde i paradiset, högg ner kokosnötter, själva på stranden
usa - Shopping, lyx, flashbacks ... just love it


Nu har jag bråttom till jobbet .. skulle kunna sitta här o berätta om resan hela dan. MEN man måste nog ha varit där för att förstå ! Älskar mina tjejer, Tack för att ni gjorde de 4 månaderna helt otroliga <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej älskling!

Shit var det ett år sedan ni åkte idag. det kan man inte tro. hur mår du? hoppas på att du får jobben du söker!

Haha här om natten läste jag och Robin din blogg och vi skrattade säkert i tio minuter åt att du hoppat ner i toan. det är så himla typiskt du Frida. Jag saknar dig! vill att du ska komma hem nu.

Puss

2009-02-05 @ 18:14:51
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Sariiiis

Åh, det är så sjuuukt att det var ett år sen verkligen. Hur snabbt har inte det gått?! Jag vill tillbaka... Men så sjukt underbart att vi har maaaassor av bilder & miljontals minnen, kommer aldrig glömma den där tiden :) Bästa någonsin. Saknar dig min fisgris. Vad gör du i helgen? <3

2009-02-06 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0