APPLE BOTTOM JEANS



Sjukt fula men don't we just love the song ? Oh yes we do
Resan på nytt
Ännu en låt jag blir liiiiite taggad av:

LIL MAMA -SHAWTY GET LOOSE FEAT.T-PAIN,CHRIS BROWN


Nu snart åker mamma hem. Igår gick vi runt lite på stan och sen åt lunch på mitt o Saras favorit ställe "Ett Glas"
På kvällen tog vi det bara lugnt. Var hemma och hade girls night medans killarna gick ut. Riktigt trötta var vi.
Ska aldrig i mitt liv sova bredvid mamma igen, hon snarkar som en idiot! usch för snarkare
Idag ska jag och Sara inte göra ett ruttet lingon. Vi har laddad hem CHICKFLICKS
- miss secret agent 1 och 2
- seven ounds
- role models
- rachel getting married
FÖRSTÅ vilken underbar söndag ?!!


Sara jag vill dit igen !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0