Arbetslös?!

Första dagen av min arbetslöshet. Känns förjävligt. Är en väldigt lat tjej ibland, älskar att inte göra någonting alls vissa dagar. Men när jag veeeeet att jag inte har nått annat att göra då är det skit tråkigt. Så idag höll jag redan på att få panik. Gick runt lite på stan och lämnade cv'n, känns som jag redan varit överallt.
Sen gick jag till Jens o tog en juice när han jobbade, och så hade jag hela eftermiddag kvar.. då gick jag o tränade. Såg verkligen framemot att basta efteråt i kanske 2 timmar, då var den inte på. Så frågade jag en som kunde säga till där ute (jag stod i handduk ville itne riiiktigt gå ut) så duschade ett tag till.. men ne den kom aldrig på. Så jag gick hem ! Uff

Nu sitter jag här med min nya jätte mysiga snygga tjocktröja. Det är mussepigg på den :) Såmys Såmys
Men jag blev lite glad efter träningen utan bastun ändå, för då kommer Jens hem o säger att jag kanske kunde få jobba lite på hans café, så vi ringde henne och jag ska dit på Lördag :) SÅ det blir ingen lång visit hemma i helgen, blir att åka hem på Onsdag, träffa brudarna o familjen, sen BANDY på torsdag :)) sen tillbaks till oslo på fredag för att jobba helgen. Det blir nog najjs :) SKa ju hem snart igen när Alyssa kommer, mkt far o flyg på frowan nu.

Jag kan verkligen inte gå runt på stan, det finns för mkt fina vårkläder, helt otroligt. Jag vill verkligen ha ALLT. Ooooooooh så många fina färger o allt och fina högklackade skooor, oj oj oooj .. nu gäller bara träning så man kan visa sig i sommar  oxå .. hmm



Later People nu ska ja lyssna på the one and only WESTLIFE

Kommentarer
Postat av: Linis

Frowiie! Ska du jobba på hemtjänsten i sommar? Ja! Helt plötsligt ska jag jobba där.. är det bra där eller? Siri verkade ju kanonbra :) Och jaa, visst var Alice kjol skitsöt? =) Kraaam!

2009-02-23 @ 20:54:28
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0