Förstår inte

Har ni sett reklamen som går på tv ? NEJ FAAAAAN nu kom jag på att jag bor i norge och den är på norska och att den säkert inte visas i sverige. JaJa jag förklarar ändå.. det är en tjej som ska göra reklam för kok korvar tror jag att det är. Hon står o pratar om nått och så har hon typ 3 långa smala korvar i varje hand, dem bara hänger o slänger och hon tar några tuggor av dem medans hon pratar o flaxar med korvarna. DET SER UT SOM HON SUGER AV DOM! hur fan kan man ha det som reklam. hahahaa åh åk hit så ska ni få se. den är ju helt värdelös. Ska man bli über frestad o köpa den korven eller blir man äcklad ?


herregud för norge. Ni är nog lite knäpp i kolan ändå tror jag


Kommentarer
Postat av: Bekka

hahahahha... jag kan bara hålla me!

2009-02-19 @ 12:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0