Fredag mitt i veckan, not really

LILL LØRDAG idag, men inte ska man ut inte.. neeee idag ska jag sørja før att min ælskade sjælsfrænde ska åka till Lee øver helgen och jag kommer vara ensam. Eller jag har ju alltid Jesper o Jens.. meeen ændå.
Det som ær bra kom jag o sara på.. ær att snart bor vi helt sjælva i lægenheten, då har vi en feeeting garderob sj och en vanlig, tænk en kan vi ha bara skor och væskor i den andra kan vi ha ALLA snygga nya klæder och tom smycken lite hær och var, underbart :) Men tomt kommer det att vara.. men spills och jag kan ha kul ændå :)

Nu sitter man på jobbet.. imorse var det typ INGA som ringde in. Men jag frida karls fick samtal efter 2 sek efter jag lagt på, andra stod available i kanske 12 min och fick inga samtal alls, då har nån øverskillat mig o tyckte jag skulle ta fler samtal ? va ær det før skæmt .. som tur ær så nerskillade rebecka mig igen haha. Værdeløst, jag ær væl personen som minst vill ta samtal iaf =P

Jag sarah Sara och rebecka sitter på jobbet nu och planerar att vi ska bestælla klæder ifrån 4ever21, så kul så fint så billigt :)

Om 2 timmar slutar vi, kænns skønt. Då ska jag till vero moda o kolla om de behøver mig, de søkte jobb och jag har søkt så nu ska jag dit o tjata på dom o førsøka vara snygg ;P Sen ska jag till kiwi, en mataffær o tjata på extra jobb. JAG BEHØVER den dær pengar.

Nu nær det ær avail på jobbet har vi lite tid att glo runt på internet... så vi kikar lite på working holiday visa i aussie, vi ær sugna igen.. much much, fick høra rykten om att det ær stoppat pga att vi tar australienarnas jobb før låg konjuktionen..hmmm hope its fake gossip.

Nee, nu ska jag inte gøra er matta ... måste weeweeii som saras lee sæger haha. Ugly

// Ciao and have a beautiful day

Kommentarer
Postat av: Sara

Din själsfrände lämnar dig aldrig så är det bara!

2009-02-05 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0