Guys chilling


Ok, det är skillnad mellan tjejer och killar. Jag sitter o äter frukost vid bordet ... killarna sitter i soffan med varsin dator och "grindar" poker och kollar på porrfilm, o de är sura för att filmen hackar. Kul att jag försöker lyssna på mina braiga låtar jag fick av jockmock igår och i bakgrunden hör man bara stön .... herregud. Kanske så det är när man bor med grabbs ?


Iaf, ikväll blir det fest igen tror jag. Ikväll ska vara en bra kväll, ingen shot lr drink kväll. Bara lite öl och dans o trevligt sällskap :)

Min dag började bra ... hade världens bästa och längsta dröm :)) men sen ringer jens o väcker mig för jag måste öppna dörren. Did not like at all  !



ps. jag saknar Spilly och Sarisen ! KOm tillbaka till MIIIIG


Kommentarer
Postat av: vælkommen till viasat du pratar med sara

Ja men du jag vill inte se nån shotning ikvæll inte ;) haha finns det en LUGN frida frow?

2009-02-07 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0